Jak upolować pisarza? Quiz + Kod

By Book Majka - July 17, 2018


Dziś przychodzę do Was z postem, w którym chciałabym przypomnieć o jutrzejszej  książkowej premierze! Jest nią "Jak upolować pisarza" Sally Franson. Jej recenzję napisałam już jakiś czas temu, jeśli jeszcze nie mieliście okazji przeczytać - serdecznie zapraszam TUTAJ

A dla nieco bardziej leniwych w skrócie przypomnę z jakiego powodu książka przypadła mi do gustu. Podczas jej lektury towarzyszyło mi wiele emocji. Powieść mnie rozbawiła, wzruszyła, nawet przeraziła, ale przede wszystkim skłoniła do wielu refleksji. Na początku trochę się jej obawiałam, ale kiedy tylko zaczęłam czytać - moje obawy zniknęły. Dostałam dokładnie taką książkę na jaką liczyłam. Wciągającą, poruszającą istotne tematy, a przy tym lekką, napisaną przyjemnym językiem. Powieść bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła i mam nadzieję, że będzie miała szansę zaskoczyć również Was :) Chociaż od razu zaznaczę - że nie jest to książka, która przypadnie do gustu każdemu. Taki klimat albo się lubi, albo nie. Ja takie książki uwielbiam! I wszystkim, którzy mają do nich podobne podejście - serdecznie ją polecam!

A żebyście mogli zorientować się nieco bardziej w temacie, wrzucam Wam kilka słów od Wydawnictwa Znak. Jeśli po tym opisie uznacie, że powieść ma szansę wpasować się w Wasze gusta, sięgnijcie po nią koniecznie!


Jako ambasadorka powieści "Jak upolować pisarza?" mam dla was również ciekawy Quiz. Rozwiązując go, możecie się przekonać z którą bohaterką macie najwięcej wspólnego - z Samanthą Jones z "Seksu w wielkim mieście", z Bridget Jones, czy może z bohaterką "Jak upolować pisarza?", czyli Casey Pendergast. Ja osobiście bardzo lubię czasem zabawić się w takie rzeczy, więc mam nadzieję, że i dla Was będzie to miłą rozrywką :) 



Ja według Quizu najwięcej wspólnego mam z Bridget Jones, no i trochę też z Casey :D Najdalej mi do Samanthy Jones. A Wy? Pochwalcie się w komentarzach, chętnie przeczytam :)

A, no i jeszcze jedna sprawa! Mam dla Was kod rabatowy

30% rabatu na stronie wydawnictwaznak.com.pl, przy zakupie powieści "Jak upolować pisarza?" Sally Franson, który zacznie obowiązywać 18 lipca, czyli już jutro! Myślę, że warto skorzystać, szczególnie jeśli planujecie przeczytać tę książkę w najbliższej przyszłości. A może podarujecie ją komuś tak zwariowanemu jak bohaterka powieści? A przy okazji będziecie mogli zaoszczędzić parę groszy na innych książkach :)

Kod: CASEY

Na dziś to tyle, ale o powieści "Jak upolować pisarza?" wspomnę na blogu jeszcze przynajmniej raz. Podczas jej lektury pozaznaczałam wiele cytatów, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Są to głównie niezwykle trafne (według mnie) spostrzeżenia na temat dzisiejszego społeczeństwa, zachowań, z którymi możemy spotkać się na co dzień - ale nie tylko. Jeden z cytatów zamieściłam już przy recenzji książki :) 

Trzymajcie się!

  • Share:

You Might Also Like

10 komentarzy

  1. Wyszła mi Casey :D Sama nie czytałam jeszcze, ale będę musiała nadrobić :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, no skoro wyszła Casey, to koniecznie!

      Delete
  2. Haha, fajny ten quiz:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    ReplyDelete
  3. Moja siostra czyta dużo książek :)
    Przekażę jej post 😊

    http://twinstyl.blogspot.com/2018/07/krata-zawsze-w-modzie.html?m=1

    ReplyDelete
  4. Świetny quiz :D Jestem pewna, że wyjdzie mi Pani Jones :D

    ReplyDelete
  5. Czytałam i bardzo mi się podobała 🤗

    ReplyDelete