📚 Szeptać

By Book Majka - January 31, 2018


"Szeptać"
Hubert Fryc


Kolejna książka od Książnicy i kolejne miłe zaskoczenie. "Szeptać", które swoją premierę ma właśnie dziś, wpadło w moje ręce zupełnie niespodziewanie. Niespodzianka okazała się naprawdę wartościowa. Cieszę się, że mogłam tę książkę przeczytać.

"Szeptać" to historia o wspomnieniach, o wartości miejsc, z jakimi się one wiążą. Michał, trzydziestoletni mężczyzna, podczas porządków na strychu w domu dziadków odnajduje stare kasety. Kiedy je odsłuchuje wracają wspomnienia z wakacji, które spędził w dzieciństwie właśnie w tym domu - u dziadków. Prawdziwym domu. Powrót myślami do tamtych czasów uświadamia mu, o czym tak naprawdę marzy i jak chciałby, aby wyglądało jego życie.

Powieść jest niezwykle klimatyczna, autor wciąga nas w wykreowany przez siebie świat i oprowadza po nim tak, jakbyśmy to my byli jego bohaterami. Wciągnęłam się w tę historię i nim się spostrzegłam, przekręcałam ostatnią stronę w książce. Ciekawy pomysł, staranna konstrukcja, dobrze scharakteryzowane postacie.

Hubert Fryc pozwala nam przy swojej powieści zanurzyć się w krainę wyobraźni, odpocząć, otula nas ciepłem. Przekazuje nam, jak wielką wartość ma w życiu rodzina, wspomnienia z nią związane. W dzisiejszym świecie mało kto ma czas na odrobinę refleksji, na cofnięcie się do korzeni, spokojne zastanowienie nad życiem. Żyjemy w ciągłym biegu, a to wcale nie jest dla nas dobre.

Powieść "Szeptać" polecam wam z całego serca. Jest inna niż wszystkie, które zdarzyło mi się do tej pory przeczytać. Inna na plus. Mam nadzieję, że spodoba wam się tak samo mocno jak mi.

Za możliwość przeczytania dziękuję Publicat S.A.

Ocena: 5/5

  • Share:

You Might Also Like

7 komentarzy

  1. Widzę że książka idealnie wpasowuje się w moje klimaty...muszę do niej w wolnej chwili zajrzeć :) Pozdrawiam cieplutko
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Brzmi świetnie, ale niestety nie mój klimat.

    ReplyDelete
  3. Zachęcilas mnie do czytania,super musi byc ❤

    ReplyDelete
  4. Nie miałam okazji przeczytać, ale morzę się skuszę
    Pozdrawiam, Madda

    ReplyDelete
  5. Ale mnie zaskoczyłaś! Nie spodziewałam się, że to tak dobra powieść :)

    ReplyDelete
  6. Z chęcią przeczytam! Cudowne zdjęcia, na blogu pozostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam, Daria z book-night

    ReplyDelete
  7. Twoja recenzja zachęciła mnie do przeczytania tej pozycji.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    ReplyDelete