Wrzesień '17

By Book Majka - October 04, 2017


Hej! Przychodzę dziś do was z krótkim, czytelniczym podsumowaniem września. Muszę przyznać, że ten miesiąc uważam pod tym względem za wyjątkowo udany. Przeczytałam aż dwanaście pozycji, co jest dotychczas moim najlepszym wynikiem. 

  1. "Czego się nie robi dla mężczyzny" Gilles Legardinier 4/5
  2. "Do usług szanownej pani" Gilles Legardinier 3,5/5
  3. "Życie Pi" Yann Martel 4/5
  4. "Wyznania randkowiczki" Rosy Ewards 3/5
  5. "Moja Lady Jane" C.Hand, B.Ashton, J.Meadows 4,5/5
  6. "Przebudzenie Lukrecji" Laura Adori 3,5/5
  7. "Owoce Lukrecji" Laura Adori 3,5/5
  8. "Czerwień Jarzębin" Katarzyna Michalak 4/5
  9. "Światło między oceanami" M.L.Stedman 5/5
  10. "Bad Mommy. Zła mama" Tarryn Fisher 4,5/5
  11. "Takie rzeczy tylko z mężęm" Agata Przybyłek 4/5
  12. "The perfect game #1. Rozgrywka" Jenn Sterling 4,5/5
Udało mi się także napisać recenzje do czterech z nich. To moje początki z recenzowaniem, dlatego chciałabym wam podziękować za wszystkie komentarze pod postami, dajecie mi bardzo dużo motywacji. Motywacji nie tylko do samego pisania na blogu, ale przede wszystkim do pracowania nad stylem i ogólną formą recenzji. Nigdy nie byłam dobra w ich pisaniu, ale kiedy pokochałam czytanie, pojawiła się we mnie jakaś wewnętrzna potrzeba dzielenia się swoją opinią o książkach z innymi, z wami, moimi czytelnikami. Cieszę się, że jest was ze mną coraz więcej :)

Wrzesień był dla mnie ostatnim wolnym miesiącem, dlatego podejrzewam, że mój czytelniczy rekord długo będzie utrzymywał się na poziomie tych dwunastu wrześniowych książek. Trochę nad tym ubolewam, ciężko będzie mi zamienić powieści na skrypty i podręczniki. Ale nie ma tego złego. Mam nadzieję, że pomimo obowiązków, znajdę czas na przeczytanie czasem jednej z czekających na półce książek.

A jak wygląda wasze podsumowanie miesiąca? Ile udało się wam przeczytać? Piszcie w komentarzach i zostawiajcie linki do swoich blogów, chętnie wpadnę :)

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarzy

  1. Wow! Ileż przeczytanych pozycji! Podziwiam!
    A co do komentarzy one zawsze dają powera i podnoszą na duchu. Sprawiają też, że widać sens tego co robimy, możemy podyskutować, możemy się podzielić naszymi odczuciami, to fantastyczne!
    Miałam bardzo podobnie jak Ty, założyłam bloga żeby się dzielić tym, co czuję. Bo w końcu nie będę zanudzać całego świata moimi myślami na temat tego, co czytam :D Wolę zanudzać tych, którzy też czytają :D Ok, żartuję z tym zanudzaniem, ale wiadomo o co chodzi :D

    Powodzenia w dalszym czytaniu i recenzowaniu!
    Buziaki!

    ReplyDelete
  2. Wow. Gratuluję wyniku. Szczerze pisząc nie czytałam żadnej książki co wymieniłaś.
    Ja przeczytałam tylko 4 książki :(
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    ReplyDelete