📚 Rozgrywka

By Book Majka - October 01, 2017


"The perfect game #1. Rozgrywka"
Jenn Sterling

On jest gwiazdą uczelni, wyjątkowo przystojnym baseballistą o czekoladowych oczach, najlepszym miotaczem. Wiecznie otoczonym grupą dziewczyn, ubiegających się o jego względy, będącym zawsze w centrum uwagi chłopakiem. 

Ona jest studentką pierwszego roku, zupełnie nieprzypominającą żadnej z jego wielbicielek. Uroczą , zielonooką blondynką, pasjonatką fotografii, dla której robienie zdjęć jest możliwością oderwania się od codziennej rutyny i największą pasją. Nie jest szarą myszką, co to to nie, ma charakterek.

Kiedy Cassie zauważa Jacka po raz pierwszy, jest nim oczarowana. Przyznaje w myślach, że nigdy nie widziała tek przystojnego chłopaka. Jej współlokatorka, Melissa, wie o baseballiście nieco więcej. Uważa, że jako sportowiec jest świetny, ale dla Cassie nie byłby dobrym chłopakiem. Z resztą nie tylko dla niej.

"Jack Carter jako facet jest do bani i za wszelką cenę powinno się go unikać. Jack Carter jako baseballista jest absolutnie niesamowity i powinno się go oglądać tak często, jak to możliwe."

Nie tylko Cassie była oczarowana chwilą, w której ich spojrzenia się przecięły. Jack dostrzegł w blondynce dziewczynę, jakiej do tej pory nigdy nie spotkał. Czy tej dwójce uda się dojść do porozumienia? Pouczona przez przyjaciółkę Cassie darzy Jacka raczej negatywnym uczuciem. Za obojgiem jednak kryje się smutna przeszłość, z którą muszą się mierzyć na co dzień. Czy uda im się być dla siebie wsparciem? Czy pasjonatka fotografii będzie potrafiła zmierzyć się ze światem sportu? Czy uda jej się w pełni zaufać baseballiście, na którego z każdej strony czyha pokusa, w postaci zawsze chętnych na bliskość dziewczyn? Jeśli jesteście ciekawi historii tych dwojga i odpowiedzi na te pytania, koniecznie sięgnijcie po tę książkę.

Autorka bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie tą powieścią. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że książka tak bardzo mnie wciągnie i pochłonę ją w jeden wieczór. A jednak. Ma ona w sobie coś magicznego, coś innego od pozostałych, przeczytanych przeze mnie do tej pory romansów. Autorka przeplata narracje, co jest według mnie dużym plusem. Poznajemy relację budującą się pomiędzy Cassie i Jackiem z dwóch perspektyw. Możemy poznać myśli ich obojga, zrozumieć lepiej niektóre zachowania i jeszcze bardziej wczuć się w powieść.

Książka została napisana w świetnym stylu, czytanie sprawia czystą przyjemność. Duża ilość dialogów, opisy ograniczone do tego, co naprawdę istotne. Szybka akcja, zero dłużyzn. Autorka naprawdę bardzo zaplusowała u mnie tą książką. Uwielbiam pojawiające się w powieściach drobne sprzeczki, ironiczne rozmowy, riposty padające na przemian z ust bohaterów. "Rozgrywka" dała mi ich spory zastrzyk.

Jenn Strerling udało się stworzyć naprawdę wyjątkowy romans. Ukazuje nam ona uczucie, nie podkoloryzowane, nie wyimaginowane. Prawdziwe, mocne uczucie, z którym możemy spotkać się w realnym życiu. Autorka przykłada także dużą wagę do pasji bohaterów. W przypadku Cassie fotografii, a w przypadku Jacka baseballu. Pokazuje, że obie te rzeczy - miłość i pasja - mogą współistnieć, nie przeszkadzając sobie nawzajem. Wiadomo, czasem trzeba iść na kompromis, ale na pewno nie należy porzucać jednego ani drugiego.

"Rozgrywka" Jenn Sterling, to naprawdę dobra powieść new adult. Bardzo się cieszę, że wpadła w moje ręce. Emocjonalna, porywająca od pierwszych stron książka, cudowni bohaterowie, których wprost nie da się nie polubić. Z niecierpliwością czekam na kolejne części. Gorąco polecam, mam nadzieję, że "Rozgrywka" wciągnie was tak samo jak mnie! Być może ocena nieco zawyżona, ale tuż po skończeniu lektury byłam w niej wprost zakochana :)

Ocena: 4,5/5





  • Share:

You Might Also Like

6 komentarzy

  1. Opis książki (poza imieniem głównej bohaterki) totalnie do mnie nie trafia. Mam wrażenie że to pięćdziesiąta książka o tym samym, ale jeśli stylowo jest ona faktycznie fajnie napisana i lekko się ją czyta, to pewnie warto :D

    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  2. Fabuła wydaje się być w sumie dosyć oklepana, ale może warto? :D

    ReplyDelete
  3. Musze przyznać, że jestem zaskoczona tak wysoką oceną. Po fabule nie spodziewałabym się tego;)Ale może w jesienny, długi, deszczowy wieczór i ja się z nią zapoznam:)

    ReplyDelete
  4. Nie mogę się doczekać lektury! :)

    ReplyDelete
  5. Może to być ciekawa pozycja dla mnie, którą polecasz. Z chęcią zapiszę tytuł.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    ReplyDelete
  6. Tak jak piszesz książka wciąga i zniewala.Ja też czekam na kolejne części.
    http://czytanestrony.blogspot.com/

    ReplyDelete